Wednesday, February 2, 2011

knp hari ni rabu? kamis?
jom nangis bramai2 skrg sbb aku tak siap kerja university aku lagi!!!
n yet i'm still sitting here n doing this non-sense blog...
apa motif pon aku xtau...

heh konon nak siapkan presentation power point mgt,
pastu mcm xde idea yg menarik nak buat. so
aku pon blog walking la..

btw, to nurulainmarzuki n dhazleenahmadramlee...
best b'webcam ngn korg mlm smlm...
thx ain.aku tharu kau bangun tido balik semata2 nak wbcam ngn aku..kui3
jgn rindu2 aku selalu..
*ceh! aku x prnt screen, so xde picta nak tarok...

back to basic~
tadi aku jumpa 1 ayat ni. yg mcm best
you might think i don't look

paham x?
saya mmg xreti nak express feeling saya. seriously!
cemana tah nak tunjuk kat org tu yg sbenarnye 'kita tgk dia'?
nnti kalau t'express feeling over sangat kang t'malu pulak..

aku ni mmg cmnie,suka buat muka toya..
ada member aku cakap, 'kau kalau jalan mmg suka pandang depan n x toleh2 eh?'
???????
actly kan, aku nmpk je kau. tapi lps tpandang kau aku pandang tempat lain,aku pura2 xnmpk...
jahat giler kan?
aku saja nak kau tegur aku dulu..
kau tegur jela aku dulu, aku x gigit ko punya..
jgn risau..
ada byk lg ayam kat luar sana yang aku bole makan.
tapi kadang2 mmg aku x nmpk, aku kan rabun2 sket..

----------------------------------------------------------------------------------------------
WALAUPON KEJA BELAMBAK AKU TTP SPENT TIME NGN MEMBER2 AKU..
AKU NI SWEET SEBENARNYE..
OK BYE~

adlin!!! adlin!!!!
tadi masa aku otw nak pegi ke arah member2 aku kan,
aku terdengar org paggil aku adlin!!!!!!!!!!! adlina!!!!!! adlin!!!!!!!!
aku pon dok toleh2 la, mencari sape gerangan yg pggil aku..
masa toleh2 tu aku cover2 la sikit so xla obvious aku berperasaan lebih yg ada org pggil aku
pastu aku pon tfikir .>>>>>>>>>>>>>>>
'aku kat ipoh skrg,ade ke org pggil aku adlin???'
xdeeeeeeeeeeee..
berperasaan sude..

aku teringat masa mula2 aku soh deme2 ni (dak uia ni) pggil aku adlina..
jenuh gak la aku nak get used ngn nama ni..
kdg2 dorg pggil aku buat dunno je, sbb aku xperasan yg nama aku suda bertukar dari said ke adlina!
=)

** kan bagus kalau ada tarcisian convent university..
** fatin idris ! be strong bebeh~

No comments: