Thursday, February 10, 2011

selamat sudah~

saed: salam,nina! ko dok mesia smpai bila?
nina:wsalam saed!! hee.. ntah la xtau .. tp aku rasa mcm hujung bln O awal bln 3 kot kne balik.. 2 pon tgk keadaan sana gak..
saed: ala cepatnyee.....ko sehat x?? xkena tembak ke apa ke? aku nak call tp xde kedit. kui3
nina:hahaha lawak r.. aku sehat je ni.. haa... tempat ak x dgr sgt tembak2 .. tp aku xkena tembak pon.. ko balik cni bila??
saed: aku da xkan balik sana da, takot kena tembak.haha. xdela, aku baru balik cuti CNY hr 2. skrg tgh bz mid term exam. weekend nti kte webcam tau!
nina: ouh okay2... gud luck exam!! study baek2 =)
saed: ok. thank you darling...

(Alhamdulillah sume budak mesir dah selamt balik mesia... bersyukur la korg wahai rakyat mesia yang hidup dlm keadaan aman bertambah damai...)

-----------------------------------------------------------------------------------
heh sbenarnye xnak cerita pasal benda atas ni pon...
saje buat warming up...
so skrg aku nak cakap apa?
psl presentation mgt yang entahhapehapetuh?
ouh pelis la, aku xnak jumpa budak2 kls mgt aku..
sangat malu!! malu depan tubi... hehe


4 the 1st time ....
bole pulak TERcakap kat lecturer yang kitorg xnak buat presentation on that day..!
siap kata: "xpe... burn 5 markah pon xkesah..." LOL
nerves tahap gaban giler padehal deme2 ni da sacrifice kan cuti dorg sbb nak jumpa lect bincang psl report
(....aku x tergolong la sbb aku kan budak jauh, tiket da beli, rm30 g2 kau...)

afta presentation tu...
ada class8 aku ni cakap..
sound microphone kuat weh...
MAKA, semasa aku da habis cakap time presentation tuh...
aku cakap la, OMAIGOD, AKU NERVOUS~
(padehal aku rasa aku dah pass microphone tuh kat hazleen)
n classmate aku nie pulak kata.. dgrla ko cakap.. omaigod aku nervous~
HA????????????????
OAMIGOD!!! OMAIGOD!!! OMAIGOD!!!!
apa aku sudah buat?
sila pakai purdah ke kls mgt...aih
tlg la jgn buat lawak semasa presentation !! lul adlina..

pape pun skrg focus utk benda lain pulak...
exam dan assignment !! gudluck bebeh~

1 comment:

Unknown said...

hahaha..teringin nak tengok presentation korang...
btw, arito aku penah tepanggil tubi tu YouTube...ntahpapentah!