Friday, April 22, 2011

Another. Baby. :)

Congratulation to Kak Anis sebab dapat baby girl :)
welcome to our club little princess, ANDIKA ATIKAH PUTERI BINTE MUADZAM SHAH.

actully lupa nak cakap tulis dekat older post hari tu. ceh, bajet aku nie dah mcm tua kerepot sgt la kan? padehal tgk spongebob pon TERgelak.!

Astory.
dulu kan masa study kat Centre for Foundation Studies,International Islamic University. ada la sorg hamba Allah ni tanya, (Kebetulan time tu tgh jalan dengan SAIDATUL NAZURAH ANUAR. )


Hamba Allah itu bertanya:
Nama SAIDATUL ni ada keturunan ke? mcm keturunan Sheikh ke, Tengku ke, Syarifah ke, Syed keeeeeeeee??????

Disebabkan banyak sangat KEEEEEEEEE dia tu kan, aku pon kata :
Ha ada2! Nama SAIDATUL ni kira mcm adik beradik kpd kuturunan Syed, dgn Sheikh tu pulak mcm ada bau2 bacang jugak la. :p

Hamba itu:
Ouh yeke? patot la. Nama korg mcm special.

Aku xtau la dia nie terlampau innocent percaya cakap aku, atau aku mmg pandai kelentongkan org...hehe
disebabkan aku x sampai hati nak kelentong dia lama2, selang berapa minit aku kata:
Weh! aku tipu je.. Nama SAIDATUL ni biasa2 je, xde keturunan pon.
SAIDATUL ADLINA keturunan ABDUL RAHIM.
ABDUL RAHIM keturunan ABDUL SAMAT
ABDUL SAMAT keturunan YUSUF..
begitulah selanjutnya.

Hamba Allah itu:
................ sampai hati kau kan?

ERRR.. GURAU2 SAJA... =)

rasanya YM itu mcm dah xbeberapa nak bengom,mls nak tuka email...
saya terharu bila anda tanya:
Adlina/Saed! bila nak update blog? ECEh! terharu gitu.
Terima Kasih wahai Darlings krn membaca !
*kenyit mata sket~*

No comments: