Tuesday, April 26, 2011

Oh BeST

sekarang nie sgt kecoh pasal budak sekolah yg 'oH BeST' aka obes!!!!
sebab nasi lemak?. not a valid reason la weh!

time awak baby/ tadika, mmg teramat la comel kalau awak ni obes(?) gumuk la... ala2 chubby canggitu
eeeeeeeeeeeee, comelnya...
comel sgt sampai rasa nak pelempang cubit-cubit kan?

NAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!

-----------------------------------------------------------------------------------

ada satu hari tuh, mak aku cakap:
''anak dara ni kalau gemuk xcantik.''
aku macam terasa la sikit kan mak aku cakap cam tuh.
then aku tanya..
''Lina gemuk ke, mak?''
Mak:hmmmm.. tak la.
aku : berisi eh?
Mak: tak jugak. tapi kena kuruskan sikittttttttttt lagi...

Mak aku sgt obses(?) pasal benda2 nih. Sbb mak aku pon tgh on diet.. heeeeee.
dulu masa kat cfs, berat aku 56 TAPI skrg dah 52.
cing! hebat tak?
STILL aku kena turunkan berat aku mmandangkan mak dah kata cmtu.
SO dgn ini aku b'azam nak turun sampai 48, errrrrrr 49 pon boleh la kot.. 50 pon macam......... okok!

sebenarnye kan aku dah penat nak diet, sungguh!
bila kau tgk iklan kat tv psl MCD, KFC, PIZZA, walawey mmg mampu telan air liuq jela..
then nampak pulak chocolate mousses dekat tepi2 jalan, secret recipe indulgence... mak aii!!!!
telan air liuq lagi. gulp gulp~

ada certain people, dia sgt cantik, comel, gebu bila chubby...
N ada certain people tak.
so just be the way you are.

..........................................................................................................................................................................

Selama aku berjinak2 dlm dunia internet ni, ini lah 1st time aku download movie.
Oh yeah~ Tahniah!
A bunch of thanks to RoSManbinRoSLi ~


to all malaysian producers, movie maker, tolonglah hasilkan muvie2 malay serupa ini, tolonglah~
(ceh.. bajet jela dorg baca post aku ni. )
*macam biasa aku addicted giler dgr lagu boyfren aku. anuar zain of course.
Masa first time dengar, Ya ampun!!! ewwww... Kenapalah jiwang gilerrr lagu nie??
Tapi itulah. org kata jgn xsuka sgt nnti suka pulak.
Lagu seditik lebih ni macam xde kena-mengena je dgn cerita merong...
Hehh. xpela asal suara anuar zain cool.sedap.sedap.
sedap(?)<--- ha boleh la kurus cmnie, kenyang dgr lagu anuar zain. LOL


P/s: Nur' AMirah binti Zainol AzMI, happy belated birthday darling!
sori,aku saje wish lambat.. hehe
(aku jeles korg boleh pegi rumah mira! haih. lain kali aku suruh parents aku buat rumah sblh rumah mira, senang sket nak dtg kan.. :P )


2 comments:

notgoodforhealth said...

tolong ajar aku donlod muvie pule. sekian terima kaseh!

Adlinarahim, said...

okeng!!!! :)