Monday, July 4, 2011

okay,first sekali nak cakap yang saya ni mmg kuat berperasaan atau kata pendek P.E.R.A.S.A.N or panjang sket. S.Y.O.K.S.E.N.D..I.R.I.. hehe..
Entah la, emo je kot.. tapi x pe, saya suka coz it will remind me not to be so and so happy/excited.. Terima kasih.

P/s: teringin nak orang bagi kata-kata motivasi or islamic punya ke. xkesah la send thru mail or fb or w.s.e. ala2 macam secret admire(?) gitu LOL.. tapi mcm cara islamic la, waaaa bole buat novel. jamin laku :D

APA.LAGI.MAHU.TULIS. ?

short sem, dah habis. sujud syukur banyak2.. Hope all the pain of the past will make me to be a stronger/matured/powerful/gagahperkasa girl. ;)

Thanks to all besties yg banyak tolong,,
Izazi especially: kau la tempat aku mengadu bagai,nangis2 sume kat kau. hehe. thanks.
cajan: yang banyak bawak pegi jalan2.
ain. aie. amira
juga kepada jiran tetangga block H. akak senior jiran depan,thanks jadi heroin saya. bagi pinjam calculator. no wonder masa nak balik uia selasa lepas mcm ada rasa something tak kena. haih,buat cuak saja lah.
juga kepada yang teman balik. :)



2 comments:

notgoodforhealth said...

jum pegi zoo negara~ *desperate*

Adlinarahim, said...

next sem kite pergi okeng. aku pn dah lame x bermain2 dgn haiwan ternakan. :P