Friday, July 15, 2011

.tadika.best.ouh.

hai saidatul adlina anak perempuan encik abdul rahim, sudah 20 eh kau.
aku rasa time zaman sekolah aku adalah yg paling heaven sekali.
ah,seronoknya.

tadika.tadika.tadika
masa aku tadika, aku selalu 'tolong' mak aku masak pagi2.
yela dulu b4 mak aku pregnantkan adik aku yg last ni,
aku pura2 la aku jadi anak last.
so phm2 la, anak last kan KENA manja.
automatic akan terjaga pagi2 kalau dengar mak masak kat dapur.

okla fine, aku x tolong pon just tolong bangun dan tidur balik kat kerusi dapur.
entah la, maybe aku rasa secure bila tengok mak.
cewah,padehal time kecik tido bwh ketiak ayah. <-- kata pura2 anak bongsu kan.LOL

dulu masa kat tadika,
aku la student 1st yg akan dtg skola
N
student yg last akan pulang dari sekolah.
SBB
tadika aku sebelah skola mak aku so
mak masuk sekolah pukul7a.m.;
aku sekolah pkul 8.
habis cls tgh hari, mak habis sekolah petang.
JADI aku kenala tggu cikgu sampai ;utk bukak gate.
dan aku akan tggu cikgu sampaiiiiiiiiiiiiiii balik.
seriously.
then teman cikgu jalan sampai main gate.
babai cikgu,
lepas tu baru aku akan duduk melepet di pejabat mak.
WAH! BEGITU SEKALI...kekeke

tu sbb aku rapat dengan cikgu tadika aku dulu.
Aku suka sembang2 ngn cikgu.
pagi2, aku teman cikgu siram bunga kat depan sekolah.
kalau cikgu nak semak buku kitorg kan, aku paksa cikgu letak STAR banyakbanyakbanyak kat buku aku. HAR HAR
Cikgu selalu teman aku pegi toilet. (aku ni penakut sket kalau sorg2.)
ajar nyanyi. ajar sumesume la.
TAPI tu la, aku sebenarnya x ingt nama cikgu aku.
cikgu aku chinese.itu je aku dapat ingt.
aku ingat jgk muka dia cemana,style rambut dia,style baju dia.

kalau kitorg tgh belajar, cikgu x bagi kitorg letak badan kat meja.
yela budak2 kalau menulis sampai nak cium meja.
so
cikgu suruh seat up straight!

kat tadika dulu aku ade admire someone, xingt la nama.
afif ke afiq ke. aaaape tah.
tapi dia ni mcm x pemalu, so hermmmm
ade pasangan si kembar ni, abg dia ade admire aku so adik dia akan tlg kenen2 kan.
siap call rumah lg, kata i love you. MERENG!
aleh2 aku kena marah ngn mak.
xsuka mereka.
nama dorg pon aku x ingt,
yela aku ingt someone yg aku admire jela kan.
orang lain malas nak heran. :)

ade best fren juga. name adila.
(ha lebih krg mcm nama aku kan? adila=adlina.)
skrg aku x tau dia kat mana, dulu time skola rendah dia sekolah ngn aku kejap
then pindah.
sedih :(
Ibu dia kan selalu pick up dia lepas balik sekolah then bawak adik dia sama.
aku jeles, so aku mintak satu kat mak.
maka dgn itu aku tidak lagi berpura2 mnjadi anak bongsu.
LOL

sekian. =)




No comments: