Tuesday, July 19, 2011

si beliau.

1. si beliau dah dah kawen. O.M.G okay!!!
N the most interesting part is si beliau dah pregnant! unbelievable but congratulation :)

si beliau ialah budak uia.
student of aikol.
aku kenal dia masa sama2 taaruf kat pj,uia dulu.
xtau la dia ingat aku ke x, yg pasti aku ingt la muka dia sume.
same age.
eh jap2 ke dia muda setahun or tua setahun.
oh whatever, asal dia bahagia cukup.


2. ada kawan sekolah aku pun dah kawen jugak. SAME AGE tau. walawey~

3. ada member aku punya kawan(?), SAME AGE jugak. baru je kawen.

4. N kezen aku pun nak kawen akhir tahun ni. dia ni not same age but she's 21 kottttttt.

Actually banyak je student kat uia tu da kawen.
kalau pegi surau kat econs tu.
mesti ada la terjumpa student yg bawak baby dia sekali.
weh!! comel kot.

Aku rasa barang sesiapa yg berkawen still studying.
memang superb la i tell you especially for girls la kan.
nak urus pasal anak lg,
husband lg.
study lg.
sakit nak beranak(?) lg.
nak memasak untuk seisi keluarga lg.
take care untuk family lg.
Ya Allaah banyaknya kerja.
aku ni kalau assignment byk sket pon dah nangis2 nak buat.
tabik spring sape2
yg kawen awal. cayalah!

okla kawen cepat, boleh elak maksiat. Praying for the happy ending guys =)



a piece of the wedding.

No comments: