Sunday, January 2, 2011

2011

perhh siot da 2011 la.
xsenunuh! ckp la salam dlu ADIANI adlina..
(ha nak tau ade akak basket ni pggil aku adiani, cool x?)
saya paham, mmg sgt susah nak sebut A.D.L.I.N.A. kan? setiap sem mesti saya akan ade name baru. mls nak layan~. so suka hati korg la nak pggil aku ape pon, asal kau bahagia suda.

since it's new year n my wishes are........................

1. no wish
2. no wishes
3. no no o wish
4. yu hee the witch
5. ape aku merepek.
6. nak tido bole?
7. hahaha.
8. sewel suda.
THIS IS REAL!

ok! utk makluman korg la kan. . . . . . .
aku actually da reject teasl tu. (ase nak pelempang aku x?)
tolak tuah!
mase 2nd week kat uia baru aku dpt tau yang aku nie teasl student, sume details aku da tertukar kpd teasl. i terkejut u.
pastu aku pi jumpa xtau la sape die tu kat opis a&r. die ckp2 la psl benda ni ngn aku.
aku buat muka blur. blur lagi. ase nak nangis time tu.
setelah pikir. pikir.pikir.pikir.fikiran.berfikir.fikir lagi.lagi.lagi.
aku tekad. aku amek teasl. hip2horey!
xla tipu je,aku stick ngn econs jugak.
jadi pada malam itu.
aku rase nak nangis. sbb tetibe terasa yang aku da buat wrong decision.
aku punya la nangis tersedu2 sambil gigit sudu sbb aku takot room8 aku ni dgr yg aku nangis.
jiwa kacau betul time nie.
aku rasa menyesal sbb, aku teringat pengorbanan ayah dan ibu utk aku.
yela 1st skali dorg da mhabiskan duet tol n minyak. minyak dan tol. utk aku buat exam teasl n interbiu hari tu.
2ndly, mak tpaksa escaped from her meeting utk teman aku pi interbiu hari tu.
3rdly, ayah terkocoh2 kena ulang alik penang (sbb time 2 ayah ade meeteing kat sana)- ipoh - kl.
4thly, mls nak cakap da.
aku rasa aku nie anak x kenang budi. jahatnye.

seriously! at that time i thought that i had made a wrong n silly decision.

then i text my bestie, nurus sakinatul fikriah.
n she said. apetah da lupa la. tapi ayat die sgt cool. thx nurus.
my dear sayang, i love ur words. it makes me feel so n so comfort.

so sikalang paham2 sendiri suda.

act, my parents xla heran sgt psl benda ni. yela yang nak belajar nye aku. dorang kate, just do the best n surely they will support me from up n down. but then as im a girl mmg xlari dr suka berfikir benda remeh temeh nie sbb tu la aku tergedik2 nak beremosi. gedikbetul.

kat uia ni kan aku selalu tserempak ngn abg G, betul la die mmg nmpk mcm G. mayb sbb die pakai beg mesra alam tu kot. pape pon abg G kau ade style. semoga kau bjumpa dgn jodoh yg baik. :)

si cinta hati atm, saya jarang jumpa anda. nmpk sgt kite xde jodoh eh. kau ni kan, aku rase mcm nak pelempang sbb nye xde sebab. actually da bkali2 aku nak try lupa si atm ni sbb ??..
its very frustrating when i knew that a fren of mine oso admire him. sooooo aku diam jela nak kate ape kan. pastu yg sorg lg ni pon aku rasa die suka atm aku jgk. dsebabkan aku gurl (TAKE NOTE! I'M A GURL.) soooooooo aku diam la lagi.
aku x tau la die guna mandrem ape,aura die perhh..


so as a conclusion.
this sem in this new year.... aku nak:

tingkatkan cgpa, kurangkan fesbuk.
tingkatkan cgpa, kurangkan ckp psl atm.
tingkatkan cgpa, kurangkan tido.
tingkat cgpa, kurangkan ngupngapngupngap. (nie ayat bapak aku,power gile)
tingkatkan cgpa,kurangkan berangan!
tingkatkan cgpa, kurangkan HOMESICK
tingkat cgpa, kurangkan gelak
tingkatkan cgpa, kurangkan "hanky panky"

"goodnight!"

No comments: