Sunday, January 23, 2011

perh insaf giler lagu blog aku...
(aku suka.)(kalau korg xbole dgr,alhamdulillah. xpyh dgr. sbb lagu ni aku sorg je nak dgr. huhu)
tetibe cam best plak dgr lagu ni.
well! aku skrg ni suka dgr lagu lama2 yg femes zmn skola rendah..
tapi bukan jiwang karat la eh! aku xLAYAN..

aku TERINGAT dan TERINGIN lagu ni time ptg tadi, mase syazwanirazak n nurul ain marzuki pi kursus jenazah.. (perhh naek saham korg, aku tulis camnie)* bajet jela yg 1 uia bace blog aku..huhuh!

pastu terkenangkan yg dorang2 ni konon nak buat perubahan drastik nak pakai tdg labuh, ok...
aku xtau nak merepek ape.
so i'm hoping, all our wishes will come true. <-- betolke grammar aku? bdk tesl tlg~ der!


dsebabkan tadi aku TERtengok cite melayu,pastu aku pom berangan la..

pada suatu-suatu hari, ada sorg bdk kecik dtg kat aku.
pastu die bg kotak ala2 cam hadiah la konon.
die kata : AKAK,ada orang kasi nie kat akak, dan dia kata maybe akak akan lagi sweet bila pakai nie.(sjk bila tah aku sweet.xpe,puji diri sndri skali skala xberdosa.)
perhh. aku pom malu2 la terima benda nie.
then bila balik, aku bukak. phewwwittt.
tudung labuh kot.
oleh itu...............................ceh! klise dol~
xperlu sambung,korg tau ending dia..
sweet x? haha.poyo. BERANGAN MEMANG SANGAT SWEET~ kan?

p/s: aku menangis skrg... aie!!!!!! ain!!!! hazleen!!!!!! mira!!!!!!!! where are you guys??? cajan!!!!!!! [alaaa,da tido :( ]
wahai cik hidung, saya da xlarat nak lap2 awak ok! pls stop 'bleeding'~



4 comments:

Anonymous said...

hurmm.. doa byk2 die jodoh ko! tp doa tym xpeod yeh! kalau x, xmujarab.. :)

Anonymous said...

hurmm.. doa byk2 die jodoh ko! tp doa tym xpeod yeh! kalau x, xmujarab.. :)

Aleen Aiden said...

ha3,ape ending die?nak tau nak tau!plis3...wi3 :P

Adlinarahim, said...

aie: ceit! haha.. okay! tapi kau sorg je yg tau doa jodoh tu...

aleen aiden: ending dia:tudung tu sy gantung buat phiasan dan tggu bila nak dapat hidayah utk pkai tdg tu.. :)