Thursday, January 27, 2011

baik tapiiiiiiiiiiiii G.A.R.A.N.G.

mase hari rabu tu kan. rabu ke? rabu la..
aku n cajani pegi bilik 241. ke 214????
Actly,no intention pon nak g jumpa si DIA, ingat nak pi amek ketas AISEYMEN (assignment la) je..

da sampai kat bilik tu kan, tgk2 si DIA ada kat bilik. then.
rasa mcm nak dating la pulak ngn si DIA, saje gedik nak FLIRTING.
then kami pon masuk lah ke dalam itu bilik.
naseb MADAM mnyambut kami dgn baik. =)
pastu aku pon tanya cakap la kat madam yg aku nak tanya dia soalan.
dia pon layan la aku~
mula2 mmg cool la i tell u. she treat us like her own daughter kau!.
aku rasa nak menangis2 time tuh sbb teringat kat bonda.

aku sedar diri la, otak aku ni xbeberapa nak smartbintiajaib. tapi otak, kau mmg bagus! aku syg otak aku.. i lop u so much <-- ni ayt homesick. mcm mereng.

pastu da lama2 kan, madam mcm ......haaaaaaaa...........g.g.a.r.a.n.g.n.y.e.e.ee.ee.e.e...........
dala mdm guna petunjuk BESI (ni siyes,aku x main2) nak ajar aku..
(xpela,aku akan ingat benda ni sampai mati. nanti bole cerita kat anak cucu eh..)

tp overall xla garang mana, maybe it's the way madam ajar orang.
best! macam motherly2 sket...
da nak last2 tu mdm ok je,sembang2..
dia cakap dia ada kls sampai mlm, kesian..

dulu ada la ex-student mak aku ni ngadu kat aku..
madam salmah quite firm during class time yeh?
then i replied, good then. padan muka kena marah. mesti kau xsiap keja skolah kan?haha. xla aku nak cakap cam ni..
ala,normal la kot,kalau a teacher ckp tegas2 time class.
kalau nak dorang cakap lembut2,manja2 pegi cakap dengan boyfren you la...

aku pon garang jgk pe~
ada 1 hari kat cafe sumaiyah.
mcm biase aku dgn cajani nak pi beli mknn.
then abg ni tanya nak makan or bungkus.
cajani ni jwbla makan.
selang bape saat, abg tu tanya lg. nak makan o bungkus?
cajan jwb lg.. MAKAN. aku rasa da cukup kuat cajan ckp.xkan x dgr.
LEPAS TU, abg tu tanya lg.
aku pon ckp la lebih kuat dr biasa. MAKAN
then,abg tu ckp,jgn la marah pastu buat muka innocent...
aku mcm *^%$ aku marah ke? cakap kuat je kot. tapi aku rasa tu pon xkuat sgt.
cajan pon ckp,aku xla ckp kuat sgt. dan aku marah? macam felik.
yela da x dgr kan, xkan nak ckp suara manja2 lagi.
xpela cik abg manis lagi jambu. keep it up!
saje je tuh, nak bg aku cakap kan? huh~

kadang2 aku ni suka cakap kuat! konon macam marah, padehal tak pun..
aku ni bulum lg kena sawan ; tetibe nak marah org xtentu psl~
biasa la ade teacher blood dlm badan aku ni,tu yg macam BAIK TAPI GARANGGGGG kan?
(xbole bla puji diri sendiri) huhu. watever nonsense i talked!
kalau aku marah, aku diam ..it's a fact.
we r still in a process of taaruf-ing =)
kan. kan??

can't wait 4 tomorrow's night. eh today's night la kan?
skrg da 12++am
aku da homesick giler sampai sume aku buat pon da teringat umah.
time mandi espeseli!
hari2 kat uia, kalau aku mandi mesti kena parkinson. HAHA
sejuk kot~~


**it's been 3weeks. n i saw u. tQ**

No comments: