Saturday, January 15, 2011

mls tulis tittle bole?

jumaat lagi. aku happy =)
n paling happy habis jugak minggu nie. sumpah sgt penat minggu ni.

sbb??
every nite kompem kena pegi female sport centre yg SANGAT jauh. dan sbb kena pi FSC tu aku kena naek turun tangga bt cave. (dan utk makluman, tdapat 121 anak tangga ksemuanya skali yeh.) sila mmencubanya nnti
haih, smakin kurus la aku.. balik umah nnti confirm family ak tkejut. especially, abg aku yg konon2 bajet kurus yg suke perli ak gemok. tggu dn lihat wahai cik abg2 skalian. dan adek aku juge. kakak pon! ayah ngn mak jugak baik. tapi kdg2 dorg perli ak jugak. ngupngapngapngupngap. rindu plak aku nk dgr ayah ckp cm2 kat aku. oh ayah! i miss u~

conclusion: adlina tlgla blaja pandai2 pastu bole dpt scholar dan bole beli sbijik kereta ok!

tadi konon nak layan la hindustan ngn roomates, last2 da balik bilik sume buat hal masing2..
penat la kot.. gudjob guys! even kite x dpt masok semi final,at least quarter final pon ok la. yela dorg player uia kot.

sbb xlayan hindustan, aku pon on9 la, fb mesti! pastu bosan, aku pon bace la The Other Khairul's blog..korg patot bace, bole tahan jgk la blog dia. then, tettttttttttttttttttttttt aku hepi tetibe.

n 1 lgi. aku ada tdengar lagu ni kat radio, pastu tros 4shared n sampai skrg aku dok dgr lg lagu tuh. agakla dr pkul 12 kot aku dgr n skrg da nk kat kul2 aku stil dgr, bajet2 la sndri da brape kali aku dgr...
yg x tahan lagu nasyid kot aku dengar. aiman- cinta terakhir.(geli pulak aku nak tulis tajok lagu ni). (aku xtau la lagu ni da brape tahun lamanye. bab2 nasyid ni aku mmg kurang up to date sket banyak! kalau ain, dia suka la.)
dan. aku dengar mostly lagu nasyid ni byk lagu cinta la, xpaham aku.. naseb sedap,bole layan~
layan utk tidur ~ gudnite!


salam~

2 comments:

Unknown said...

1st: lawak3..aku tgelak boleh x??
2nd: kawan aku pon suke bace theotherkhairul..best ker??

Adlinarahim, said...

best! bace la weh. bole kurangkan bosan,dn bole kurangkan ko memegang buku je..huhu