Friday, January 7, 2011

another story~

hari nie jumaat :)
hari paling best sbb xde class.
tapi ade tutor.
ade study circle.

OMG.OMG.
korang nak tau, muka akk fasi study circle aku nie sejibik cam DR HARLINA.
dala masuk lambat sbb SESAT lagi mcm biase.
mula2 masok cls tu,siyes ingtkan DR HARLINA buat part time ajar study circle kat uia.
cuma akak nie pakai tdg la.
bdk final year. law. n paling best next month die nak kawen doe!
best kiler.
akak nie critela pasal die. she doesn't believe love b4 married, couple maksdnye.
pkahwinan die ats dasar family arrangement kowt.
(kan bagus kalo parents aku pon cmtu,carikkan tok aku jgk. chill2, kau baru 20thn adlina. (heh?) )
dia kata dia sgt pemalu , dulu time skola, dari skola rendah,menengah sampai la ke skola pondok, sume pompan, so die mmg xreti ckp ngn boys.
hehe. kite same la. tapi cumanya aku x pi skola pondok. convent saja.
so kpd sesiapa yg xde bf lg konon2 nye,rilek suda.
yakin! jodoh tu pasti ada.
eceh! aku nak kutuk diri sendri sbenarnye. nonsense ~

mase akak nie bg ceramah die kan ade la part2 aku ase cam tetibe nak nangis. nangis lagi? gedik!
touching kot..
actually aku mmg nangis pon,huhu. tp mase air mate nie hampir2 nk terkeluar ak punya la sedaya upaya kelip mata aku byk2 kali spy x jatuh..(berjaya!)
kang tetibe akak tu nmpk aku 'ternangis' die ingt apa pulak nnti kan? psycho ke ape budak nie.

then masa nak balik ada sorang nie tego aku.
'eh u kan pegi interview tesl hari tuh? xnmpk pon dlm cls?'
aiseymen aku punya la da hepi sbb bole lupa benda nie,tetibe die pulak termasuk line. knp la weh?
aku pon jwbla.
'ha. aah. dapat tapi reject'
die pon mcm
'ouh.. ok'
aku pon mcm.
'haaa.. ha.. '
-conversation end-
______nurus where r u?? sob2_________________________

i called her. Nurus Sakinatul Fikriah.
ya Allah sungguh rindu saudari.
ase da lame giler x jmpe. mmg da lame pon sbenarnye.
tolg la dtg uia ASAP. pls~

have fun talking with u bebeh.

N 1 more thing!
take note:
we're from convent. n we do say 'sayang' , 'miss u' , ape2 lg lah.
so pls dun think we are lesbo! chill suda. biasela tu gurl ckp ngn gurl.
kau knp? ade mslh dalaman ke nak ckp ktorg cmtu?
sukahati kau la~ mls nak layan.
lesbo pon lesbo la. ade aku kesah?


" my dear Lord. Ur tests r too 'bombastic' :( " kirenya itu akan mbuatkan aku lebih matang dan gagah perkasa (?) aku redha~
p/s: kat uia nie,ade x org ajar maen piano. tlg ajar!~

1 comment:

nurus sakinatul fikriah said...

bebeh, kita lesbo forever! ahaksss. 13 years and still counting. :)