Thursday, March 24, 2011

Bismi_2

1st skali nak habaq mai, saya sangat sakit pinggang sampai terasa nak t'putus...
( bersyukurlah kerana masih boleh merasa sakit )

then,
OMAIGOD kau nak tau aku exam 2nd midterm math ptg td!!!
N masa masuk kelas tuh baru aku dpt tahu.. (no wonder class hari nie macam ramai org, spt tidak biasa)
aku ingt exam esok pagi. TAPI..
dala xprepare pape sbb aku da plan akan study BERSUNGGUH2 pd malam nie. TAPI...
plus exam tadi based on last week class yg aku xdtg. PADAN MUKA.

MAKA semasa exam tadi aku lukis ini,ade lg tulisan2 yg aku buat. TAPI..



aku rasa ni adalah lukisan aku yg 2nd t'cantek after lukis bunga rose dlu..
JUGA ini adalah 1st exam yg aku boleh sempat-menyempat nak lukis benda2 mengarut ini...
nak tembak jawapan pon xreti,usha paper nadzirah pon still helpless..(kantoi aku usha paper dia,thx la cajan bagi aku tgk, still aku terkedu-kedan xtau nak tulis tiru apa)

end up, aku cakap dlm hati aku, xpe FINAL EXAM sila buat dgn lebih bersungguh2 ok..

b4 to end the last class, this Dr Adawale said "i'll take the best 2 of ur midterm.... (utk makluman:1st midterm kitorg buat 2kali :) )" okay! skrg tutup mata dan senyum..


pasal quiz MGT pulak,haih ini juga sgt disaster...

lect kata masuk chapter 14 n 15,
(aku sempat baca chap 15)
dengan semangat b4 masuk kls aku b'doa smoga quiz dtunda hari kames,
aku juga bdoa semasa slps solat subuh.
juga suruh ain berdoa bersama <--- sgt xbole bla..
DAN SPT BIASA, doa lagho2 nie mesti la x termakbul.
(aku penah berdoa utk setiap class spy lect x dtg class,sengal kan?
benda2 merepek mcm nie mmg aku suka buat,
bila entah nak matang)

masa quiz tuh,
mmg sume soklan la aku hentam sbb after quiz lect cakap yg quiz ni based on chapter 11 and 14..
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
xpe la aku redo kalau dpt 2/10, at least dapat markah drpd dapat ZERO.
tapi kalau lg better lg bagus.
ceh~ ada hati lg nak dpt 2/10.. haih!



SO FRIENDS: somga 'benda2 merepek' yg dialami last week o this week. antara sedar o tak, masing2 muhasabah diri balik especially aku la kan. Admit yang semua orang x perfect.


TUBI: baru aku sedar yang kau sgt 'cool', sgt salute kpd si beliau.. congratz!

Saya tak sombong or unfriendly CUMA saya sangat pemalu.
Terimakasih kerana tidak memahami :)

read the late posts make me feel so and so frustrated. byebye




No comments: