Tuesday, March 29, 2011

kecewa TAPI tak frust...

saya TERbaca ini pagi tadi....
ANUAR ZAIN BELUM JUMPA WANITA IDAMAN....*wootwoot
lOl
itu je. ok bye~



last friday,
saya bsama yg laen, lepak di bilik NurulAinMarzuki slps mengetahui kelas MGT kena postpone pd malam hr nya...
naseb last kls ~

kemudian, si beliau ini telah menceritakan...
weh, dlu kan kita ada tgk speaky pakai inai masa kat cfs?
betulla dia da tunang... dgn budak law

Oooooooooooooo......
saya sgt excited dpt tahu..
kecewa TAPI tak frust...
speaky merupakan insan yang sgt baik
(wlaupon saya xpenah skls ngn dia, xpenah jd fren dlm fb(xbrani nak add..huhu), xpenah bertegur sapa,pendek kata sume pun xpenah la..)

speaky ialah manusia yg pertama saya TERPEGUN kerana kehenseman keimanan beliau...
yeah! beliau ialah budak DQ -->Darul Quran...
HANYA NurulAinMrzuki jer tau saya admire dia sbb ain penah 1kls apetah ngn dia.. lupa~
saya malu nak bgtau org ramai yang saya admire dia SEBAB dia budak DQ..
saya budak convent jerrr...
(pakai tudung dala terbelit2. pakai stoking pon malas.)

then masa sem2, ada pulak hambaAllah nie cakap, dia admire speaky...
ok, malas nak layan..
setelah itu, rasa admire saya semakin hilang dimakan masa. (perhGH ayat novel!)


Tahniah kepada si beliau... nnti jgn lupa ajak saya ke majlis saudara.
ceh~ mmg xla dia nak ajak aku. walhal kawan pon bukan.. adoi!
(p/s: ain! kalau dia ajak ko, aku nak ikot skali tau )

No comments: