Saturday, March 5, 2011

terimakasih awak!

yeah! terimakasih awak sbb buat saya sangat bahagia last week..
will never 4get it till i die.. PROMISE!
(ayat xbole bla)

yer saya mmg sgt bahagia giler last week..SEBAB?

saya tkunci dari luar bilik sebanyak 3 kali dalam minggu yg sama! terer tak?
aku rasa aku la org first dekat uia yg tjadi benda nih.. N i'm proud of it!
p/s: korg penah ke terkunci dr luar bilik? kalau xpena, sujud syukur skrg!


1) after cls MANAGEMENT... balik bilik! around 11.30 am kot..
time tu aku nak pi toilet nak basuh tangan; nak makan lunch SORANG2 dalam bilik. sadis~
(entah knp baik sgt nak jln pi toilet padehal basuh tru tingkap pon bole kan? HAHA. gila pemalas)
then, masa nak masuk bilik. ZzzZZzzZZZzZZZzzzzzzzzzzzzzz
sumpah cuak.... ok rilek adlina,jgn gabra.. THINK!!!!
JIRAN! reehanissarulan my heroin...
pinjam baju(?),tudung.. turun MO amek kunci spare..
gudjob..
tombol pintu rosak??? cis~

2) after lunch. nak basuh tangan. pegi toilet.
AAAARRRRRRRR kunci xbawakkkkkk n pintu da ttutup.. cuak lagi.
then naseb syazaninadzirah baru balik,N naseb dia bawak kunci.
thank alot bebeh. my second heroin.

3) on thursday. b4 MANAGEMENT cls... *management lagi
terkunci lagi, macam tak biasa..
yg pelik lagi ajaib,bole pulak sume roomates ak ni terkunci dr luar..
aku pegi sidai baju. yg 3 lagi sume kat toilet..
sgt amazing! malu ooo dgn jiran tetangga..
suma jiran tetangga mcm PELIK..
yer, kami pon terasa pelik lg mahu menanggung malu..

ending: kami masuk bilik pd 8.30am, thx to azi amekkan kunci kat MO.. thx tok jiran depan,xtau nama sbb sdaya upaya tlg ktorg pegi carik kunci. thx to jiran2 yg laen sbb amek berat n btanya. N special thx to pintu bilik sbb buat ktorg macam nih..
terimakasih awak,si tombol pintu. sbb buat saya hepi kan? ouh sgt excited dan gembira sekali!


*DAN AKU MALU UTK KE KELAS MGT,TOLONG LA HABIS SEM NI CEPAT SIKIT*


# Pre-register subject tok next semester xbole sbb ada nya ayat ini:
ECON 1610 not in your study plan.
ACC1511 not in your study plan.
ECON1710 not in your study plan.
ECON3510 not in your study plan.
ICTM1803 also NOT in your study plan.


jadi apa aku perlu buat semasa cuti nanti?
kawen? <---- xde calon lagi
kerja? <---- nak kerja apa?
keluar uia? <---- yeah idea terbaik!

*gudbye UIA, saya frust dgn anda~
byebye~

** thx to matluthfi buat saya gelak kawkaw.... :)


No comments: