Monday, March 28, 2011

feelsogood~

it's good to be home~
home sweet home~
rumahku syurgaku~
apa lagi?

org kata kalau duduk rumah,xboleh belajar.
ya! true..
aku sendiri pon dok terkial2 taip blog, tgk tv, tgk matlufti ?
padehal bila pikir2 balik, knp aku camnie? (xbole blaja apabila d rumah)
in fact, aku bukan bdk asmara asrama dulu.
knp dulu boleh je aku belajar kat rumah. skrg? pemalas thp karma.

sebenarnya benda2 nie kena reflect balik diri sendri..
JGN TLAMPAU LAYANKAN NAFSU MALAASSS

belajar kat mana2 pon sama je, kalau kat uia aku pon sama.
asal nmpk katil je nak landing.
asal nak landing je tgk katil.
lagi2 katil aku sblh meja study,
AURA KATIL ITU SGT POWER!
aku kalau da landing bukan 30minit .
3jam wooooo~

di sebabkan exam start on 1st april maka dok umah lama2 sket la, baru syiokkk!
ayah pon xde, pagi tadi kena outstation sampai rabu.
kesian emak =(
smlm aku jenjalan ngn mak aku mesti, teman beliau shopping.
entah cemana,tetiba mak cakap, kalau korg(aku o akk aku) xde mak bukan keluar pon.
nak shopping pon malas, xde org teman.
kalau mak korg cakap camnie kat korg pe korg rasa?
yea.. AKU TACING..

** teringat dulu masa form2, saya sangat kuat menangis,
tetibe je nak nangis, sampai saya cakap kat tablemate saya,
''aku ni asyik2 nak menangis..kenapa ha??"
sampai skrg jwpn tu masih dicari.
''adakah 'awak' kena buli masa form 2 dulu
dan kuat menangis sampai tempias tu kena kat saya?''
LOL

**tadi hantar adik pegi sekolah guna kereta manual, hah penat giler!
3kali kereta tberhenti.
kitorg nonstop gelak dalam kereta tadi.

**sampai adik cakap: tukar la gear dulu.
haih, dia pulak lg pandai main gear dr aku.
cheesecake!~

No comments: