Wednesday, March 2, 2011

:)

GREET ME AND I WILL BE HAPPYnye.....

First and foremost,i........

first. (tengah hari)
ada macik uia ni sapa aku last friday(25.02.2011) kat LIFT, masa aku balik dari tutor account.
yela kan RAMAI2 naik n turun lift tu,
then bila dia sapa aku sume budak2 yg keluar dr lift tu mesti la dengar dan tengok.....

mula2 mcm segan sbb org sume tgk tp happynyeee n terharu.....

maciik nie aku 'jumpa' on 18.02.201...
ouh dia sgt comel, S.A.N.G.A.T!
even though dia mak org tapi perhh sweet 19 you.
aku yg 19 ni pon x sweet..

kenapa dia sweet?
1. sbb suara dia manja.

aku??
suara garau macam lelaki.. bahaha.. tipu je
-----------------------------------------------------------------------------------------------

second. (petang)
02.03.2011

lecturer business math sapa aku dlm LIFT (lagi?)
masa dia masuk lift , dia nampak aku mesti..
N korg nak tau .. dia kata

Lect: Haaaa..... sis saidatul, just finished ur cls ?
aku: (ha? sir kenal nama aku? * blinking eyes sambil tgk Syazaninadzirah, cajan ni pon da tgk aku semacam... nak gelak macam x sampai hati)
part ni aku xtau nak to be proud or suspicious?
aku pon jwb la, erm yap.. just finished my cls. u too?
lect: yeah.. i'm tired (lalala..ouh aku x ingt apa dia cakap) n lastly dia kata, ok, meet u tmrw..
aku: (haaaaa??? sir ni tau la pulak, aku ada cls ngn dia esok... mati aku...) *pakai purdah esok pegi cls~

take note: this lecturer from Nigeria, name Dr. Adewale Abideen.
cemana tah sir boleh kenal aku, nak kata aku fail paper math,errr insyaAllah tolongla saya nak lulus paper math with flying colors.. nak kata highest, tipu la..
nak kata aku bising dlm cls, lagi la menipu..
sampai kak wana(kakak syamim aka ex dormate)tanya, sapa tuh ??

pape pon, terima kasih sbb menyapa saya...
saya sangat terharu. terimakasih.


*aku bukan pemalas; setiap hari nak naik lift.
just da petang2 tu berani la kot nak naik sbb da xramai org.
PLUS, xde lecturer yg akan marah student yg naik lift itu spt
Dr. Adewale Abideen.
.. :)
huhu

tapi pagi tadi?? errr, ternaik sebenarnya. bilik lecturer tingkat 4 n aku overweight overloading beg berat SANGAT ,kls dr pukul 10 sampai 5. ok byebye~


No comments: